۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

تبریک روز معلم

معلمی شغل نیست؛ معلمی عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای،
رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد. (شهید رجایی )
معلم هدفت عشق است و ایثار
هزاران خفته از عشق تو بیدار
پیشاپیش روزت مبارک
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

تبریک روز جهانی کار و کارگر

رسول گرامى اسلام دست کارگرى را که بر اثر کار و فعالیت ورم کرده بود بلند کرد و فرمود:

این دستى است که هیچ گاه آتش جهنم آن را نمى سوزاند

این دستى است که خدا و رسولش آن را دوست مى دارد

کسى که از دسترنج خود روزى اش را فراهم کند خداوند با نظر رحمت به او مى نگرد
پیاپیش روز جهانی کاروکارگر براین قشرزحمت کش مبارکباد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

اطلاعیه ستادانتخابات کشور

🚩 ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌‌هایی نمایندگان منتخب حوزه‌های انتخابیه در سراسر کشور برای راهیابی به مجلس دهم را معرفی کرد
🔺 در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان، حسن نوروزی با کسب 54521 رای از مجموع 89869 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، سید علی ادیانی با کسب 51222 رای از مجموع 100120 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری، حبیب‌الله کشت زر با کسب 44393 رای از مجموع 82966 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی علی گلمرادی با کسب 60133 رای از مجموع 104950 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺 در حوزه انتخابیه شبستر، معصومه آقاپور علیشاهی با کسب 24952 رای از مجموع 39754 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺 در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، قاسم میرزایی نیکو با کسب 20659 رای از مجموع 36527 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه مرند و جلفا، آقای محمد حسن‌نژاد با کسب 60055 رای از مجموع 119420 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم، و بهاباد، محمدرضا صباغیان بافقی با کسب 42159 رای از مجموع 73223 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه شازند، علی ابراهیمی با کسب 23536 رای از مجموع 43885 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان، جلال میرزایی با کسب 62231 رای و سلام امینی با کسب 61338 رای از مجموع 165289 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافتند.
🔺در حوزه انتخابیه کرمانشاه، احمد صفری با کسب 74304 رای از مجموع 124858 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت
🔺در حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره شادمهر کاظم‌زاده با کسب 51604 رای از مجموع 89742 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه ملایر، احد آزادیخواه با کسب 34313 رای از مجموع 67867 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان، سمیه محمودی با کسب 28905 رای از مجموع 50493 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، علی عسگر ظاهری عبده‌وند با کسب 45522 رای از مجموع 82193 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه آبادان، غلامرضا شرفی با کسب 21100 رای از مجموع 40726 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه سلماس، شهروز برزگر کلشانی با کسب 39809 رای از مجموع 71874 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت
🔺در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد، آقای منصور مرادی با کسب 28138 رای از مجموع 51045 آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله سوار، شکور پورحسین شقلان با کسب 52731 رای از مجموع 101306 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه بروجن، خدیجه ربیعی فرادنبه با کسب 22275 رای از مجموع 41253 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه سنقر سید جواد حسینی کیا با کسب 14785 رای از مجموع 27491 رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺براساس اطلاعیه ۱۲۶، محمد محمودی شاه‌نشین با کسب ۸۱ هزار و ۸۲۶ رای از مجموع ۱۳۳ هزار و ۸۷۱ آرای ماخوذه صحیح از حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد مجلس شورای اسلامی شد.
🔺همچنین در حوزه انتخابیه بندر لنگه و بستک و پارسیان، خالد زمزم‌نژاد با کسب ۶۰ هزار و ۷۵۹ رای از مجموع ۹۹ هزار و ۵۳۶ آرای صحیح ماخوذه به بهارستان راه یافت.
🔺در حوزه انتخابیه رزن هم حسن لطفی کسب ۲۵ هزار و ۳۲۴ رای از مجموع ۴۸ هزار و ۴۶۲ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
🔺محمد عزیزی نیز از حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره و سلطانیه با کسب ۳۷ هزار و ۶۹۳ رای از مجموع ۷۳ هزار و دو آرای صحیح ماخوذه راهی بهارستان شد.
🔺در حوزه انتخابیه رودبار نیز منوچهر جمالی سوسفی با کسب ۲۸ هزار و ۳۷۰ رای از مجموع ۴۹ هزار و ۶۷۶ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

برسی برنامه ششم به مجلس دهم واگذارشود

بررسی برنامه ششم به مجلس دهم واگذار شود
سرویس اقتصادی
منتخب مردم قصر شیرین در مجلس دهم شورای اسلامی، با بیان اینکه دغدغه های نمایندگان دوره دهم نسبت به بررسی برنامه ششم در مجلس نهم به ریاست مجلس انتقال یافته است، گفت:بررسی برنامه ششم به مجلس دهم واگذار شود.
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۷

فرهاد تجری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس نهم، گفت:برنامه های توسعه کشور قانونی راهبردی، مادر و ریل توسعه کشور محسوب می شود.

منتخب مردم قصر شیرین در مجلس دهم شورای اسلامی، با اشاره به تدوین بودجه های سالیانه و قوانین پایه ای کشور بر اساس برنامه های پنجساله توسعه افزود:برنامه های توسعه باید در چارچوب و ضوابط خاصی تدوین و تصویب شود، لذا میدان مانور و انعطافی برای اعمال نظر و سلیقه نمایندگان و مجلس خارج از این چارچوب وجود نداشته و قوانین تصویب شده نباید با تدوین قوانین دیگر خدشه دار شوند.

تجری با بیان اینکه قانون برنامه های توسعه بر راهبرد مجلس طی چهار سال، تعامل مجلس و دولت و تدوین و تصویب قوانین اثر می گذارد، ادامه داد: مجلس دهم باید زمینه ها و بستر اجرای قانون برنامه ششم توسعه را با تصویب قوانین و بودجه های سالیانه فراهم کند، لذا باید در بررسی آن نقش آفرینی کند.

برنامه ششم باید بر اساس شاخص و آمار باشد

وی با اشاره به ارائه احکام مورد نیاز اجرای برنامه ششم توسعه، توسط دولت اظهار داشت: این قانون ارائه شده نقایصی داشته و این سوال را ایجاد می کند که آیا می توان با چند حکم کلی و بدون شاخص و ارقام چند سال آینده  را اداره کرد.

تجری افزود:نباید به احکام کلی در قانون برنامه ششم توسعه بسنده کرد و برنامه ششم باید بر اساس شاخص و آمار باشد.

وی با بیان اینکه قانون مهمی همانند برنامه پنج ساله توسعه کشور ظرف چند هفته و در فضای عجولانه نمی تواند بررسی شود، ادامه داد:بیشتر جلسات کمیسیون تلفیق برنامه ششم بدون حدنصاب تشکیل شده، لذا نمی تواند برنامه جامع و کاملی برای توسعه کشور باشد.

منتخب مردم قصر شیرین در مجلس دهم شورای اسلامی، تصریح کرد: با دکتر لاریجانی رایزنی هایی صورت گرفته و دغدغه های نمایندگان دوره دهم نسبت به بررسی برنامه ششم در مجلس نهم به ریاست مجلس انتقال یافته است، لذا انتظار منتخبان مجلس دهم از رییس مجلس شورای اسلامی این است که اجازه ندهند مصالح عمومی تحت تاثیر فضای احساسی قرار گیرد و بررسی برنامه ششم به مجلس دهم واگذار شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

درصد افت گندم تحویلی کشاورزان قصرشیرین باپیگیریها دکترتجری به صفردرصد رسید

درپی رایزنیها و جلسه ای که منتخب مردم حوزه قصرشیرین درمجلس دهم دکتر فرهاد تجری با مدیرکل غله استان کرمانشاه آقا رحمت آبادی داشتن . مقرر گردید با توجه به مشکلات کشاورزان شهرستان قصرشیرین درصد افت گندم تحویلی به غله ،امسال صفردرصد محاسبه شود .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

گفتگوی منتخب مردم در مجلس دهم دکتر فرهاد تجری باتسنیم

منتخب مردم قصرشیرین در گفت‌و‌گو با تسنیم مطرح کرد

🖊 مطالبه ملی و منطقه‌ای مجلس دهم برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی

📌 منتخب مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان غرب در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس دهم در قالب مطالبات منطقه‌ای و ملی از دولت خواهان اقدامات اجرایی و راهکارهای عملیاتی و واقعی در بحث اقتصاد مقاومتی هستند.

📌 فرهاد تجری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با بیان اینکه اصل عمل به اقتصاد مقاومتی به دولت بر می‌گردد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به معنای توجه به ضرورت‌ها و نیازهای فعلی کشور با در نظرگرفتن رویکرد محدودیت‌های آینده است.

📌 تجری با بیان اینکه مجلس دهم باید با تدوین سیاست‌های مناسب اقتصادی رویکردی عملیاتی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در پیش گیرد بیان کرد: نمایندگان مجلس آینده باید با تدوین قوانین مناسب و برنامه و بودجه گشایشی در اقتصاد ایجاد کنند.

📌 وی با اشاره به اهتمام مجلس دهم برای اتمام طرح‌های ناتمام نمایندگان دوره‌های قبل خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس دهم در قالب مطالبات منطقه‌ای به عنوان مجمع نمایندگان استان‌ها و در قالب مطالبات ملی به عنوان کلیت مجلس می‌توانند از مدیران اجرایی و دولت خواهان اقدامات اجرایی و راهکارهای عملیاتی و واقعی در بحث اقتصاد مقاومتی باشند.

📌 منتخب مردم قصرشیرین در مجلس دهم با بیان اینکه در نهایت دولت به عنوان مجری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در شکل‌دهی به لایحه بودجه، نحوه هزینه‌کرد و اولویت تخصیص اعتبارات نقش اساسی را بر عهده دارد بیان کرد: نمایندگان مجلس نیز با تدوین قوانین و استفاده از حق اعمال نظارت بیشتر در برابر پیشنهادات و تصمیمات دولت این دغدغه را داشته باشند که موضوع اقتصاد مقاومتی را در تصمیم‌گیری‌ها و پیشنهادات دولتمردان نهادینه کنند.

📌 تجری به‌کارگیری ابزارهای نظارتی توسط مجلس و دیوان محاسبات در قالب سوال، استیضاح و غیره را مهم‌ترین وظیفه نمایندگان مجلس دانست و افزود: نمایندگان مجلس باید با تدوین و تصویب قوانین در جهت حمایت از پروژه‌های ناتمام استان‌ها و کمک به دولت به عنوان مجری قوانین گام برداشته و دولت نیز بنا به تشخیص با نیازسنجی به موقع موانع تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را برطرف کند.

📌 منتخب مردم قصرشیرین در مجلس دهم با بیان اینکه زیرساخت های توسعه‌ای استان کرمانشاه در طول هشت سال جنگ تحمیلی بیشترین خسارت را محتمل شده است اظهار کرد: با توجه به سند آمایش سرزمینی کشور باید نمایندگان دوره‌های قبل پیگیر تخصیص اعتبارات لازم برای جبران خسارت‌های پس از جنگ برای استان کرمانشاه می‌شدند.

📌 وی با اشاره به اینکه تاکنون اقدام مناسبی از سوی مسئولان در رابطه با تخصیص اعتبار بیشتر به استان کرمانشاه انجام نشده است گفت: امیدواریم در آینده نزدیک مدیران اجرایی استان و نمایندگان مجلس با مدیریت کارآمد زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر را فراهم و دولت نیز با اولویت‌بندی و شاخص‌بندی ظرفیت استان‌ها، اعتبار بیشتری را به کرمانشاه تخصیص دهد تا این فعالیت‌ها منجر به ساماندهی وضعیت فعلی این استان شود.

📌 منتخب مردم قصرشیرین در مجلس دهم با اشاره به تجربه کافی نمایندگان مجلس در امر تدوین و نظارت بر قوانین گفت: در مواقع لازم نمایندگان این دوره از مجلس خود را ملزم می‌دانند به اسناد، اقدامات و سیاست‌هایی که از سوی نمایندگان دوره‌های قبل در جهت توسعه و پیشرفت استان کرمانشاه انجام شده مراجعه کنند.

📌 وی افزود: در دوران‌هایی استان کرمانشاه بنا بر اجبار و الزامات نظیر دوران جنگ تحمیلی فرصت ایجاد زیرساخت‌ها و بازسازی را نداشته و در دوران سازندگی نیز با وجود سند آمایش سرزمینی کشور و اختصاص اعتباراتی از سوی مجمع سهم استان کرمانشاه آن طور که شایسته این مردم باشد داده نشده است که امیدواریم این کوتاهی در مجلس دهم جبران شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

ارمغان ممیزکلی اداره مالیاتی شهرستان سرپل ذهاب توسط دکترتجری

با پیگیری های دکترفرهاد تجری پس از انتخابات ،ممیز کلی دارایی برای هر سه شهرستان قصرشیرین و سرپل ذهاب و گیلان غرب به مرکزیت سرپل ذهاب به ارمغان آوردن .این در حالی است که تا حالا این سه شهرستان زیر نظر اسلام آباد غرب بود این استقلال را در روزهای آغازین موفقیت دکتر تجری به مردم حوزه انتخابیه تبریک می گوییم
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

کوله بری درمرز پرویزخان بازگشایی می شود

💠کوله بری در مرز پرویزخان بازگشایی میشود

اندیشه قصرشیرین : طبق شنیده ها واخبار دریافتی به این سامانه خبری از هفته آینده کوله بری در مرز رسمی پرویزخان آغاز و باز گشایی خواهد شد  .

شایان ذکر است : بازگشایی کوله بری در مرز قصرشیرین به خواسته کوله بران و تجاران و رایزنی با منتخب قصرشیرین آقای دکتر تجری و وزارت کشور انجام گرفته است .

لازم به ذکر است : با بازگشایی کوله بری در مرز پرویزخان می توانیم شاهد اقتصادی پویا در این شهرستان باشیم و چرخه اقتصاد مقاومتی را در شهرستان فعال کنیم که انتظار می رود این امر با تلاش وپیگیرهای  منتخب قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی جناب دکتر تجری برای همیشه به صورت قانونی بازگشایی شود که موج بیکاری در شهرستان را به حداقل میزان برساند .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری