۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بیانات مقام معظم رهبری درکنفراس بین المللی وحدت اسلامی

🔹🔹بیانات مقام معظم رهبری درکنفراس بین المللی وحدت اسلامی

در خجسته سالروز میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌امین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بخشی از فرمایشات و بیانات مهم رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی به شرح زیر است:
امروز دنیای اسلام دچار محنت‌های بزرگی است و راه‌حل آن وحدت اسلامی است.
اگر متحد باشیم و با وحدت به سمت اهداف اسلامی حرکت کنیم، آمریکا و شبکه‌ی بدخیم خبیث صهیونیستی دیگر نمی‌توانند ملت‌ها را در پنجه‌ی خود بگیرند.
امروز دو اراده در این منطقه در تعارضند: اراده‌ وحدت و اراده‌ی تفرقه؛ اگر وحدت اتفاق بیفتد، وضع مثل امروز نخواهد بود و مسلمانان عزّت پیدا می‌کنند؛ امروز از #میانمار تا آفریقا، مسلمان‌کشی است، عده‌ای به‌دست #بوکوحرام و یک عده به‌دست بودایی‌ها...
شیعه و سنّیِ آمریکایی که مسلمان‌ها را به جان هم می‌اندازند، دو لبه‌ی یک قیچی‌اند.
توصیه‌ی ما این است که به همه‌ آیات درباره‌ی پیامبر(ص) مراجعه کنید؛ این یک مجموعه‌ی کامل است.
اشکال کار ما این است که از مجموعه‌ تعالیم الهی غفلت می‌کنیم. اگر به این مجموعه‌ کامل توجه کنیم، آن‌وقت راهِ درست ظاهر می‌شود.
انگلیس از دو قرن پیش، همیشه منبع شر و نکبت برای ملت‌ها در منطقه‌ی ما بوده است؛ ضربه‌هایی که اینها به حیات ملت‌ها زدند نظیر ندارد؛در هند، پاکستان، ایران و عراق؛ در فلسطین هم آن حرکت خباثت‌آلود را انجام دادند و یک ملت را از خانه‌ی خود دور کردند.
آن‌وقت آن مسئول انگلیسی بی‌شرمانه می‌گوید ایران تهدید منطقه است.
https://telegram.me/majellesdahum
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

دکترتجری درگفتگوباخانه ملت :مجازات شلاق برای مجرمان اسیدپاشی کارایی ندارد

مجازات شلاق برای مجرمان اسیدپاشی کارایی ندارد/ قصاص درصورت امکان اجرایی می شود
سرویس اجتماعی
نایب ربیس کمیسیون اصل نودم مجلس با بیان اینکه برای جرائمی مانند اسیدپاشی نمی توان از مجازات شلاق استفاده کرد، گفت: درصورت امکان می توان از مجازات قصاص استفاده کرد.
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴
مجازات شلاق برای مجرمان اسیدپاشی کارایی ندارد/ قصاص درصورت امکان اجرایی می شود

فرهاد تجری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه برای جرائم در ابعاد مختلف که دارای بعد خصوصی، حق فردی و بُعد عمومی هستند ، مجازات های متعددی درقانون در نظر گرفته شده است، گفت: مجازات ها برای فرد خاطی در انواع جرائم از جمله اسیدپاشی بستگی به نوع شکایت و میزان اثرگذاری جرم بر مَجنی علیه یا بزه دهیده دارد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب وگیلانغرب درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجازات ها در قانون برای هر نوع جرمی ازجمله اسیدپاشی دارای کف و سقف مشخصی است، افزود: گاهی اوقات با رضایت بزه دیده یا شاکی خصوصی، قاضی از حداقل مجازات ها یا حتی پایین تر از کف استفاده کند، اما برای جرمی مانند اسیدپاشی به دلیل بازتاب اجتماعی گسترده و ابعاد روانی درجامعه باید از حداکثر مجازات ها استفاده شود تا این جرم فراگیر نشود.

وی با تاکید براینکه درصورت عدم برخورد قاطع با مجرم در اسیدپاشی میزان این جرم در جامعه گسترش پیدا می کند، تصریح کرد: بنابراین تعیین حداکثر مجازات درچنین جرائمی اینکه در کنار همه موارد مخففه، قاضی و دادگاه همچنان از اختیار در تنزل مجازات ها برخوردار نباشند، ازاین رو باید برای فرد مجرم از حداکثر مجازات ها استفاده شود؛ البته مجازات اسیدپاشی درصورت فوت فرد می تواند از قصاص تا اعدام باشد، به عنوان مثال درصورت گذشت شاکی خصوصی قانونگذار دادگاه را مخیرکرده از 3 تا 15 سال حبس برای فرد مجرم درنظربگیرد.

تجری ادامه داد: در صورت وجود شاکی خصوصی و عدم رضایت قاضی باید حکم قصاص و مجازات عمومی را برای فرد مجرم صادرکند، اما اصل و ارجحیت با مجازات شخصی و حق الناس است و قصاص یا اعدام برای مجرم اجرایی می شود؛ ولی درصورتی که منجر به رضایت شاکی خصوصی یا بزه دیده شود، می توان برای آن حبس درنظرگرفت، این درحالی است که اعدام تنها درصورت فوت فرد یا قصاص آن اجرا می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اینکه می توان درصورت امکان حکم قصاص را اجرا کرد،گفت: زمانی که امکان استفاده از قصاص نیست می توان مجازات دیگر را در نظر گرفت، در قانون بنا بر جهات و آثار گذاشته شده بر فرد بزه دیده از حداکثر مجازات استفاده شود، ضمن اینکه می توان از بعد عمومی از دیه نیز استفاده کرد؛ بنابراین در جرائمی مانند اسیدپاشی که دارای ابعاد وسیع اجتماعی است نمی توان از مجازاتی نظیر شلاق استفاده کرد و درهیچ محکمه ای از کشور قاضی درمورد اسیدپاشی چنین مجازاتی را استفاده نکرده است.

نایب رییس کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی، افزود: قاضی درجرائم خفیف تنها می تواند ازمجازات هایی مانند شلاق استفاده کند./
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

تبریک ولادت رسول اکرم (ص) و آغاز هفته دولت

محمد محور عالم محمد رهبر آدم
محمد منجی هستی محمد سید بطحا
محمدکیست آنکو بوده قرآن دفتر مدحش
که وصفش را نداند کس به غیر از قادر دانا

🔅🔅🔅 میلاد اشرف مخلوقات، پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و آغاز هفته وحدت مبارکباد.

🔹🔹🔹میوه آرامش و پیشرفت و امنیت، بر درخت اتحاد می روید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

دکترتجری درگفتگوباخبرگزاری خانه ملت

دولت‌ موظف به حمایت از رزمندگان‌معسر دفاع‌مقدس است/ فاقد شغل و بیمه بودن این افراد پذیرفتنی نیست
سرویس اجتماعی
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ضمن بیان اینکه دولت بنابر قانون برنامه پنجم توسعه موظف به حمایت از رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس است، گفت: متاسفانه تعداد بسیاری از این افراد فاقد شغل، بیمه و مستمری هستند.
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸
دولت‌ موظف به حمایت از رزمندگان‌معسر دفاع‌مقدس است/ فاقد شغل و بیمه بودن این افراد پذیرفتنی نیست

فرهاد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در توضیح وضعیت ایثارگران و رزمندگان معسر، گفت: در قانون برنامه پنجم توسعه که در مجلس هشتم به تصویب رسید، دولت موظف شد تا پایان برنامه نسبت به شناسایی و ساماندهی بسیجیان و رزمندگانی که فاقد شغل، بیمه و مستمری هستند اقدام کند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات حمایت از رزمندگان و بسیجان معسر دوران دفاع مقدس مقطعی و موردی بوده است، تصریح کرد: تعدادی از افراد به میزان حضور در جبهه‌های جنگ در دوران دفاع مقدس شناسایی شدند اما اعمال حقوق به صورت صحیح و کامل نسبت به آنها انجام نشده در حالیه که دولت باید این کارها را انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه رزمندگان معسر دفاع مقدس هنوز از دریافت حقوق خود محروم هستند، افزود: درقانون بودجه سنواتی سالانه نیز اعتباراتی برای این افراد پیش‌بینی نشده، پدیده تورم نیز موجب افزایش فشار مالی به این افراد شده و منابع اندکی که برای آنها در نظر گرفته‌اند در شان این افراد نیست، بنابراین وزارت دفاع به عنوان متولی حقوق ایثارگران و دولت باید سریعتر نسبت به رفع مشکل آنها اقدام کند.

تجری معتقد است: بسیاری از رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس فاقد شغل و بیمه هستند، بازنشستگان نیروهای مسلح هم از مشکلاتی چون موارد مطرح برخورداند و علی‌رغم حمایت‌های کم‌رنگ صورت گرفته حقوق مکفی بازنشستگی دریافت نمی‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان ستون صیانت و دفاع از کشور هستند که باید از آنها حمایت شود، فاقد شغل و بیمه بودن برخی از آنها و عدم حمایت مناسب از بازنشستگان نیروهای مسلح قابل قبول نیست، شرایط جامعه و هزینه هایی که به آن تحمیل می‌شود ضرورت تقویت حمایت‌ها را بسیار می کند./


🔹🔹🔹 خبرهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه قصرشیرین

majelles dahum
https://telegram.me/majellesdahum
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

تبریک روزدانشجو

16 آذر یادآور پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمانی است که در برابر نظام سلطه سینه خود را سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضداستکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.
بار دیگر به یاد شهدای این روز که روز استکبار ستیزی و استقلال خواهی دانشجویان ایران اسلامی است ، سر تعظیم فرود می آوریم بر مقام شامخ دانشجو، این قشر فهیم جامعه که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور است.
دانشجویان مدیران آینده کشور می باشند و تلاش این عزیزان موجبات تعالی و سربلندی کشور را فراهم ساخته و همگان به این امر اذعان دارند که در هر زمان که دانشجویان پویا، پرتحرک و با انرژی باشند در نهایت رشد و نمو در کشور عزیزمان ایجاد می شود .
در پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب ،بصیرت دانشجویی منشا تمام تحولات و جنبش های دانشجویی است و البته مهمترین رسالت دانشجویان در حال حاضر جهاد علمی است تا با فراهم آوردن مراتب پیشرفت های تحقیقاتی و پژوهشی پایه گذار خودکفایی کشور در بسیاری از زمینه ها باشند .
اینجانب نماینده مردم شریف سرپل ذهاب ،قصرشیرین و گیلانغرب در خانه ملت ضمن گرامیداشت این روز ملی به همه دانشجویان عزیز، به تک تک این عزیزان یادآور می شوم با امید به خداوند و توجه به رهنمون های مقام معظم رهبری پا در عرصه های علمی و پژوهشی کشور و دنیا گذاشته تا ملت سربلند ایران بتوانند فردایی بهتر را تجربه نمایند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

دکترتجری درگفتگوبا ایرنا درباره افزایش سهمیه نفت دراوپک

افزایش سهمیه نفت در اوپک حقانیت و منطق صحیح ایران را به اثبات رساند
کرمانشاه- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات وزیر نفت و هیات همراه در اجلاس اوپک گفت: افزایش سهمیه نفت ایران در اوپک، حقانیت و منطق صحیح جمهوری اسلامی را به اثبات رساند.
[افزایش سهمیه نفت در اوپک حقانیت و منطق صحیح ایران را به اثبات رساند]

فرهاد تجری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزایش سهمیه نفت ایران در اوپک را یکی از توفیق های دولت بعد از چند سال مذاکره و رایزنی در عرصه بین المللی دانست و افزود: این افزایش سهمیه یکی از موفقیت های خوب دولت در عرصه دیپلماسی نفتی بود که باید از وزیر نفت و مجموعه هیات مذاکره کننده در جلسه اوپک قدردانی نمود.
او به بحث ایران هراسی توسط غرب از چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: این موضوع در کنار تضییع حقوق ملت ایران و تبانی در مورد حقوق ملت ما همواره در دستور کار غربی ها قرار داشت و امروز جمهوری اسلامی توانست با منطق صحیح و مذاکره خوب هیات مذاکره کننده بر تمامی این موضوعات خط بطلان بکشد و حقانیت ملت ایران را به به اثبات برساند.
او گفت: موافقت اوپک با افزایش سهمیه ایران در یک مجمع صنفی بین المللی و با وجود کارشکنی ها و مخالفت های بسیاری که می شد، یک توفیق بزرگ برای ملت ایران است و همه ما از این توفیق به دست آمده خوشحالیم.
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس دهم در ادامه همچنین گفتمان صحیح بین المللی جمهوری اسلامی را موجب موافقت اعضای اوپک با افزایش سهمیه نفت ایران دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در مجامع بین المللی با توانمندی و افزایش سطح تعاملات و گفت و گو توانسته حقانیت خود را در برابر دیگر کشورها به کرسی بنشاند.
تجری به بدعهدی آمریکا در تمدید تحریم ها علیه ملت ایران نیز اشاره کرد و افزود: بعد از این بدعهدی هیات حاکمه آمریکا، موافقت اوپک با خواسته جمهوری اسلامی در موضوع افزایش سهمیه نفت یک پیروزی بزرگ در عرصه بین المللی بود.
استان کرمانشاه هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
براساس توافق صورت گرفته، ایران از ماه ژانویه 2017 میلادی تولید خود را از رقم سه میلیون و 707 هزار بشکه در روز آغاز می کند و به تدریج روزانه 90 هزار بشکه به این رقم خواهد افزود.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

تبریک حلول ماه ربیع الاول

رسول گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله فرمودند:
هرکس بشارت ماه ربیع الاول را به من بدهد من هم بشارت بهشت را به او می دهم .حلول ماه ربیع الاول بر همه مسلمین،خصوصامردم شریف حوزه انتخابیه سرپل ذهاب ، قصرشیرین ، گیلانغرب ، سومار ،نفت شهر،خسروی،گواور و قلعه شاهین مبارک باد .


🔹خبرهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه قصرشیرین
دریافت آخرین اقدامات ،مصاحبه ها ،گزارش جلسات ،عکسها،نطق ها ،تذکرات ومکاتبات انجام شده توسط دکترفرهادتجری نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه سرپل ذهاب ،قصرشیرین،گیلانغرب،سومار،نفت شهر،خسروی،گواور و قلعه شاهین درکانال خبری مجلس دهم
https://telegram.me/majellesdahum
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

پیام تسلیت رحلت پیامبراعظم و شهادت امام حسن مجتبی

عــالـم امــروز پــر از مـاتــم و رنــج و مــحن اسـت
گـرد غـم بـر سـر هـر محـفل و هـر انـجمن اسـت
این چه شور است که بر پا شده در ارض وسـماء
این چه سوز است که درسینه هر مردو زن است
بــانــگ و فـریــاد بــه گــوش آیـــد از افــلاک مـگـر
رحــلت خــــتم رســولان وعـــزای حـــسـن اسـت

صلی الله علیک یا رسول الله(ص)
رحلت پیامبر اعظم، معراج وصال اوست با حضرت دوست. رحلت جانسوزش را به عاشقان رسالتش تسلیت و شهادت دومین نور ولایت، صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبى علیه السلام ، را تسلیت مى گوییم.
خبرهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه قصرشیرین
majelles dahum
https://telegram.me/majellesdahum
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

اطلاعیه

📢📢دیدارمردمی دکترتجری نماینده حوزه انتخابیه سرپل ذهاب ،قصرشیرین و گیلانغرب بامردم 🔹🔹

🔴🔴🔴دیدارمردمی دکترفرهادتجری باحضورمسیولین بخشدارمرکزی، بخشدارقلعه شاهین ،کمیته امداد،بهزیستی ، آب و فاضلاب روستایی ،منابع طبیعی با مردم شریف شهرستان سرپل ذهاب

🔹🔹مکان : بلوارراه کربلا جنب شهرداری سرپل ذهاب دفترارتباط مردمی دکترفرهادتجری

🔹🔹زمان: جمعه پنج آذرماه 95 ساعت 9صبح تا 11:30قبل از ظهر


👈برای دریافت خبرهاو فعالیتها و برنامهای دکترفرهاد تجری نماینده دوردهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه سرپل ذهاب ،قصرشیرین و گیلانغرب به لینک ذیل بپیوندید👇
https://telegram.me/majellesdahum
🔅🔅خبرهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه قصرشیرین🔅🔅
majelles dahum
https://telegram.me/majellesdahum
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

عهدشکنی طرف مقابل دربرجام برای ما قابل پذیرش نیست

با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری،
تجری: عهدشکنی طرف مقابل در برجام برای ما قابل پذیرش نیست
فرهاد تجری نایب رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی و نماینده مردم قصرشیرین
نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی لغو تحریم‌ها را اساس و پایه موافقت‌نامه برجام عنوان کرد و گفت که اگر طرف‌های غربی به تعهدات خود در این زمینه عمل نکنند جمهوری اسلامی ایران اقدامات خود را بدون محدودیت ادامه خواهد داد.
فرهاد تجری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان اظهار کرد: برجام یک معاهده بین‌المللی الزام آور برای همه طرف های این موافقتنامه است و قاعدتا لغو تحریم‌ها اساس و پایه این تعهد بین‌المللی است.
وی افزود:‌اگر بنا باشد ما محدودیت‌هایی را در عرصه تکنولوژی هسته‌ای بر خود تحمیل کنیم و کشورهای غربی به تعهدات و وظایف‌شان عمل نکنند یا خلاف روح یا منطق آن تعهدات، شاهد ایجاد محدودیت ، اعمال تحریم و فشارهای دیپلماتیک در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و ... باشیم هدف اولیه این توافقنامه نقض می‌شود.
وی با بیان این‌که «موافقتنامه برجام باید یک موافقتنامه برد – برد برای طرفین باشد» ادامه داد: اگر غیر از این باشد با رویکردی که کشور عهد شکن آمریکا پیش از این هم داشت و برای ما نیز روشن بود، امیدی به پایبندی آن‌ها به تعهدات‌شان نیست و در این صورت این امر خلاف مصلحت عمومی کشور و ناقض اصل عزتخواهی نظام است.
نماینده مردم قصر شیرین در مجلس با تاکید بر لزوم حساسیت مسئولین نسبت به نحوه مواجهه کشورهای غربی با برجام خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران این حق را برای خود قائل است که اگر طرف‌های موافقت‌نامه نقض عهد کردند اقدام دیپلماتیکی انجام دهد. اگر آن‌ها بخواهند به تعهدشان عمل نکنند ما هم این حق را داریم محدودیتی درعرصه های تکنولوژی برای خود قائل نباشیم.
وی با بیان این‌که «جمهوری اسلامی ایران برای اثبات حسن نیت خود سرعت پیشرفت و توسعه تکنولوژی هسته‌ای را محدود کرده است» افزود: در چنین شرایطی عهد شکنی طرف مقابل برای ما قابل پذیرش نیست و ما باید از ظرفیت دیپلماسی استفاده کنیم و پنج طرف دیگر برجام را متقاعد کنیم که آمریکا برای پایبندی به تعهداتش فشار بیاورد. اما اگر چنین اتفاقی نیفتد جمهوری اسلامی ایران اقدامات خود را بدون محدودیت ادامه خواهد داد.

👈برای دریافت خبرها،گفتگوها،فعالیتهاوبرنامه های دکترفرهادتجری نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه سرپل ذهاب ،قصرشیرین و گیلانغرب به لینک ذیل بپیوندید.👇
https://telegram.me/majellesdahum
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری