۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دکترتجری مطرح کرد:بازپس گیری 2میلیارددلارایران از آمریکا شدنی است

چگونه فعالیت همه جانبه در عرصه دیپلماسی مانع مصادره بنیاد علوی شد/بازپس گیری ۲ میلیارددلارایران از آمریکاشدنی است
سرویس سیاسی
نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس معتقد است تلاش بنیاد علوی ثابت کرد، گرفتن حقوق ایران در محاکم خارجی امری شدنی است لذا نباید برای بازپس گیری ۲میلیارد دلار اموال ایران که از سوی این کشور سرقت شده تعلل کرد.
یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸
چگونه فعالیت همه جانبه در عرصه دیپلماسی مانع مصادره بنیاد علوی شد/بازپس گیری 2 میلیارددلارایران از آمریکاشدنی است
فرهاد تجری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حکم دادگاه تجدیدنظر آمریکا درخصوص بنیاد علوی، گفت: ایستادگی بنیادعلوی دربرابر توطئه آمریکا با استفاده از ظرفیت های موجود و وکلا و حقوقدانان خبره که در نهایت مانع مصادره اموال این بنیاد از سوی ایالات متحده شد، نمونه موفقی است که می‌تواند باعث امیدواری ما در موارد مشابه باشد.
نماینده مردم قصرشیرین ،گیلانغرب و سرپلذهاب در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: امروز شاهد ادعاهای واهی متعدد علیه ایران در محاکم قضایی آمریکا هستیم و این در حالی است که به علت عدم ارتباط دستگاه دیپلماسی کشورمان با این کشور، امکان پیگیری حقوقی و احقاق حق نداریم لذا آنها این اجازه را به خود می دهند تا بدون حضور ایران درباره اتفاقات مختلف تروریستی تصمیم گیری کنند.
ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای بازگشت 2میلیارد دلار از اموال مصادره شده ایران توسط آمریکا
وی افزود: اکنون انتظار این است که در فضای پسابرجام و شفاف سازی هایی که درخصوص نحوه تعامل ایران در فضای بین المللی صورت گرفته، اقداماتی انجام شود تا از تمام ظرفیت ها نه تنها در آمریکا بلکه در سطح اروپا استفاده شده و سایر حقوق ایران نیز از این مسیر مطالبه شود.
نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگی های حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران، سازمان های مردم نهاد و افرادی و حقوقدانانی که نسبت به نظام جمهوری اسلامی تعصب دارند در آن سوی مرزها از جمله ظرفیت هایی هستند که می توان از آنها استفاده کرد تا در دادگاه های مختلف که اتهاماتی به کشورمان وارد شده نظیر آمریکا و آرژانتین حق و حقوقمان استرداد شود و بر همین اساس باید گفت بازگشت 2میلیارد دلار از اموال ایران که از سوی آمریکا مصادره شده نیز از جمله مواردی است که شدنی به نظر می رسد./
کانون خبری وفاداران ماندگار
vefadaranmandegar
https://telegram.me/vefadaranmandegar
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

پایش کارقضاوت موجب افزایش سلامت قضایی می شود

پایش‌کار قضاوت موجب افزایش سلامت‌ قضایی می‌شود/ برخورداری قوه‌قضاییه از سلامت قضایی با وجود کاستی‌های مالی
سرویس اجتماعی
نایب‌ رئیس کمیسیون اصل‌نود مجلس‌ با تاکید‌ بر رصد‌ و‌ پایش کار دستگاه‌ قضایی برای تامین سلامت‌قضایی، گفت: پایش‌کار قضاوت موجب افزایش سلامت‌ قضایی می‌شود.
یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶
پایش‌کار قضاوت موجب افزایش سلامت‌ قضایی می‌شود/ برخورداری قوه‌قضاییه از سلامت قضایی با وجود کاستی‌های مالی
فرهاد تجری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص سلامت دستگاه قضایی به عنوان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری، گفت: پایش و رصد دستگاه قضایی قبل از جذب قضات و کارکنان، حین کار و در زمان رسیدگی به امور قضایی بستر سلامت قضایی را فراهم می‌کند.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دستگاه قضایی از ظرفیت حفاظت، نظارت و ارزشیابی برخوردار است، افزود: دستگاه قضایی؛ دستگاهی تطهیرکننده و سالم ساز برای مجموعه نظام است از این رو انتظار است تا کمترین تخطی و تخلف را داشته باشد که خوشبختانه ایرادی به این دستگاه با وجود کاستی های مالی و نیروی انسانی وارد نیست.
تجری با تایید وجود حساسیت در برخوردهای قوه قضاییه، یادآور شد: به دلیل وجود این حساسیت‌ها دستگاه قضا توانسته فضا برای متخلفان را محدود و با نظارت دقیق بر زندگی قضات هم تمام کارهای آنها را رصد کند که این اقدامات بر سلامت احکام صادره قضایی تاثیر داشته است.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه ضعفی در دستگاه قضایی وجود ندارد، گفت: کارکنان و قضات دستگاه قضا بار مسئولیتی بسیار دارند بنابراین ضروری است تا با تقویت بعد مالی قوه قضاییه، تقسیم کار و تقویت ابعاد نظارتی، تجهیزات‌ و سرمایه انسانی از بروز فساد فردی جلوگیری شود
نایب‌ رئیس کمیسیون اصل‌نود مجلس‌ شورای اسلامی تاکید کرد: تراکم کار دستگاه قضا ایجاب می کند دولت و مجلس حمایت لازم از قوه قضاییه داشته باشند تا کمبودها مرتفع شود./
کانون خبری وفاداران ماندگار
vefadaranmandegar
https://telegram.me/vefadaranmandegar
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری