۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

برخورد باتخلفات انتخاباتی در فضا مجازی

قائم‌مقام وزیر کشور از قانونمند کردن برخورد با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی خبر داد.
حسینعلی امیری قائم‌مقام و سخنگوی وزارت کشور در جریان بازدید از خبرگزاری تسنیم و در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت این خبرگزاری، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه سال جاری، گفت: جنس برگزاری انتخابات خبرگان با مجلس شورای اسلامی متفاوت است.
وی با اشاره به تصویب اصلاحیه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این قانون با 2 طرح جدید روبه‌رو هستیم؛ هیئت‌های اجرایی خبرگان و مجلس شورای اسلامی یکسان‌سازی شدند و مورد دیگر این بود که بسترهای حقوقی انتخابات الکترونیکی نیز در قانون جدید فراهم شده، به‌عبارتی احکام آن مشخص و زیرساخت‌های قانونی و حقوقی آن نیز فراهم شده است.
قائم‌مقام وزارت کشور از قانونمند کردن برخورد با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی خبر داد و افزود: ما در این زمینه با یک سکوت قانونی روبه‌رو بودیم که در طرح جدید احکام آن به‌صورت قانونی ذکر شده و کسانی که در فضای مجازی تخلف کنند، قانون آن را شناسایی و حکم مربوطه را صادر خواهد کرد.
سخنگوی وزارت کشور اظهار امیدواری کرد که این مصوبه هرچه سریع‌تر در شورای نگهبان تصویب شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری

تبریک سیزده آبان

سیزده آبان روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز فریادتاریخی برای آزادی طلبی بر تمام شیفتگان عرصه تعلیم و تربیت و فرزندان ایران عزیز و اسلامی فرخنده و با برکت باد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید رضا نوری