شکایت از آمریکا مانع دست درازی به اموال ایران می شود
سرویس سیاسی
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پیگیری قضایی ایران توطئه ایران هراسی غرب و دست برد به اموال جمهوری اسلامی را خنثی می کند.
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷
شکایت از آمریکا مانع دست درازی به اموال ایران می شود
فرهادتجری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به بیانیه دیوان بین المللی دادگستری لاهه پیرامون شکایت ایران از آمریکا گفت: نهادهای بین المللی مدعی حقوقی به عنوان جایگاه تظلم خواهی در نظام جهانی در حقیقت ابزار دست نظام سلطه هستند و این موضوع توسط مقام معظم رهبری نیز بیان شده است.
عضو کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی گفت: حقانیت خواهی جمهوری اسلامی موضوعی است که در هر شرایطی باید مورد پیگیری قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: طرح شکایت جمهوری اسلامی در دیوان بین المللی دادگستری لاهه اقدامی است که می تواند توطئه های ایران هراسی را خدشه دارد کند. آمریکا و کشورهای غربی در حالی که خود با حمایت از تروریسم موجب شکل گیری داعش و القاعده شده اند ، ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کنند.
نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیان قاطع دیدگاه های جمهوری اسلامی در محاکم بین المللی و حق خواهی در افکار عمومی جهان می تواند نظام حقوقی بین الملل را وادار به پذیرش حقانیت ایران نماید.
وی تاکید کرد: ایستادگی در محاکم قضایی بین المللی در مقابل راهزنی علیه اموال مردم ایران اقدامی است که کشورهای غربی را از دست درازی به منابع جمهوری اسلامی باز می دارد.
تجری تصریح کرد: مصادره اموال ایران به بهانه واهی حمایت از تروریسم در حقیقت نقض پیمان مودت است که با استناد قانونی می تواند برای واشنگتن تبعات خاصی داشته باشد.
وی گفت: اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی موضوعی است که محدود به دست برد به اموال مردم ایران نمی شود. آنها از هر راهی برای ضربه زدن به منافع مردم ایران استفاده می کنند تا جایی که ردپای این موضوع را در مسابقات ورزشی نیز مشاهده می کنیم.

کانون خبری وفاداران ماندگار
vefadaranmandegar
https://telegram.me/vefadaranmandegar