به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرهاد تجری ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان کرمانشاه اظهار کرد: بخش عمده‌ای از کار نمایندگی اطلاع‌رسانی اقداماتی است که انجام می‌گیرد و رسانه‌ها به‌عنوان ابزار انتقال پیام و آگاهی‌بخشی به مردم از اهمیت بسیاری برخوردارند.

تجری با بیان اینکه در دوران وکالتم در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی برخی رسانه‌ها امانت‌دار بودند و برخی سخنان من را تحریف می‌کردند، گفت: خبرگزاری فارس همواره یک رسانه قابل اعتماد بوده که تفکر ارزشی و ولایی داشته است.

منتخب مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم حوزه انتخابیه برای دومین بار با وجود فعالیت مافیاهای انتخاباتی که کاسب‌کارانه عمل می‌کردند، به بنده اعتماد کردند و این بسیار مسئولیت بنده را در قبال مردم و توسعه همه‌جانبه منطقه سنگین‌تر می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه چهار سال فرصت خدمت‌گزاری را برای توسعه منطقه در اختیار دارم، عنوان کرد: مبانی حقوقی و قوانین کشور را به‌صورت تخصصی اشراف دارم و در بخشی از موارد نیاز به اصلاح برخی قوانین تصویب شده وجود دارد و در مجلس هشتم و نهم و بی‌شک در مجلس دهم یکی از راهبردها تقنین قوانین است، چراکه قوانین متعارض موجب فساد می‌شود.

وی وظیفه نمایندگان مردم در خانه ملت را تقنین قوانین، نظارت بر امورات اجرایی و پیگیری مشکلات منطقه به‌عنوان یک قانون نانوشته عنوان کرد و افزود: نمایندگان باید به‌دنبال راه‌کار رفع مشکلات باشند و رسانه‌ها باید در دو بعد انعکاس مشکلات و کالبدشکافی تقنین قوانین آگاهانه عمل کنند تا رکود بر جامعه و امورات حاکم نشود.

به گفته منتخب مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نمایندگان به‌عنوان وکلای مردم باید به‌صورت کارشناسی به آسیب‌شناسی وضعیت موجود بپردازند و با بهره‌گیری از نظرات افراد صاحب‌نظر و نخبه برای چاره‌اندیشی و اقدامات عملی تلاش کنند.

تجری رسانه‌ها را عوامل اثرگذار در تحقق مطالبات مردم و بیان مشکلات موجود توصیف کرد و متذکر شد: مطالبات و کاستی‌های زیادی همچون عدم اجرای مناسب پروژه راه‌آهن غرب کشور که قرار بود تا پایان سال 92 به خسروی برسد توسط رسانه‌ها باید موشکافی شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مبانی انتصابات در حوزه انتخابیه از دیدگاه شما اصولی بوده و اینکه در انتصابات دخالت می‌کنید، بیان داشت: بنده به‌دنبال توسعه منطقه هستم و هر مسئولی که در اهداف توسعه‌ای منطقه همراهی داشته باشد و از سویی تخصص و تعهد برای خدمت به مردم را دارا باشد می‌تواند یک ظرفیت خوب محسوب شود.

وی با بیان اینکه در دوره هشتم مجلس رئیس ستاد رقیب انتخاباتی بنده و یکی از بستگان رقیب دیگر به‌عنوان رئیس و معاون ادارات حوزه انتخابیه منصوب شدند، گفت: بنده از انتصاب این افراد حمایت کردم و هرگز برخورد حذفی با طرف‌داران رقبا نداشته‌ام و اعتقاد من حذف مدیران ناتوان و ناکارآمد است.
منتخب مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در دهمین دوره مجلس خاطرنشان کرد: در دوره نهم مجلس تمام مدیران به‌صورت گسترده عزل شدند و با این اقدام غلط ظرفیت عظیم مدیریتی در منطقه نادیده گرفته شد و این نگاه نادرست و موجب وارد آمدن خسارت به مردم و اهداف توسعه‌ای منطقه است.
وی با تاکید بر اینکه مدیران امانت‌دار، هم‌سو با اهداف توسعه‌ای منطقه، دست پاک، توانمند، متعهد، متخصص و پرتلاش نیاز داریم، گفت: افرادی وجود دارند که با داشتن مشکلات قضایی در بخش‌هایی مدیریت بر عهده گرفته‌اند و ما با نگاه شایسته‌سالاری مدیران توانمند را مورد حمایت قرار می‌دهیم و هیچ نگاه فردی و جناحی به انتصابات نداریم.