بی‌تردید یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام در دهه‌های اخیر، مساله اشغال سرزمین فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام، توسط عمال رژیمی گرگ صفت و غاصب است که همواره موجبات رنجش خاطر همه انسان‌های آزاده به ویژه مسلمان را فراهم آورده است.

متاسفانه از روزی که این سرزمین اسلامی با توطئه غربی و با اهداف نژادپرستانه و استعماری توسط رژیم جعلی صهیونیستی اشغال شد همواره چشمان جهانیان شاهد سبوعانه‌ترین جنایات علیه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بوده است و در این رهگذر هیچ یک از مجامع جهانی و بین‌المللی اقدام موثری برای حل این مساله انجام نداده‌اند.

در این میان با ظهور انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به یکباره مساله فلسطین وارد مرحله جدیدی شد و با رهنمودهای امام راحل (ره) اذهان جهانیان به ویژه امت اسلامی به شکل بسیار جدی‌تری به مساله فلسطین معطوف گردید. امام خمینی (ره) در حقیقت بنیانگذار نهضتی جدید در آزادسازی قدس عزیز و مبارزه با صهیونیزم غاصب بود که به حمدالله این حرکت توسط خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) استمرار یافته و برکات فراوانی را به همراه داشته است که انزوای روز افزون رژیم صهیونیستی و بیداری ملت‌های مسلمان در قبال آرمان فلسطین از آن جمله است.

گرچه فلسطین نماد مظلومیت جهان اسلام است، اما این مظلومیت منحصر به سرزمین قدس نیست و امروز می‌بینیم که مسلمانان بحرین، یمن، عربستان، میانمار و ... نیز از ظلم و استبداد و جنایت رژیم‌های فاسد وخودکامه رنج می‌برند و برای کمترین آزادی، عزیزان خویش را از دست می‌دهند.

البته در کنار این مظلومیت روز افزون با بهره‌گیری از اندیشه‌های امام خمینی (ره)، امروز بیداری اسلامی در بین ملت‌های مسلمان آغاز شده که نوید آینده‌ای روشن را به جهان اسلام می‌دهد. به یقین حفظ و مراقبت از جریان بیداری اسلامی امروز یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که قطعا در دستیابی به آرمان فلسطین و قطع دست اجانب و بیگانگان از کشورهای اسلامی اثرگذار خواهد بود.
در این بین نباید فراموش کرد که هدف آمریکا و ایادی مستکبرش ایجاد ناامنی در منطقه برای تامین منافع رژیم صهیونیستی است و اتفاقات ناگوار در سوریه عراق ویمن نیز در قالب همین سناریو تعریف شده است.
در برهه کنونی بر ملتهای مسلمان و دولت‌هایی که نام اسلام را بر دوش می‌کشند، واجب است که به حقیقت توطئه‌های در حال اجرای در سوریه آگاهی کامل داشته و به هر نحو ممکن اجازه ندهند که جریان مقاومت در منطقه خاورمیانه کوچکترین آسیبی ببیند، چرا که کوچکترین صدمه به جریان مقاومت، لطمه و صدمه‌ای جدی بر پیکره امت اسلام خواهد بود.
در آستانه روز قدس، هواداران دکتر فرهادتجری روزجمعه19تیرماه به عنوان قشر کوچکی از اقیانوس وسیع ملت مسلمان ایران، با گرامیداشت یاد و نام امام خمینی (ره) بار دیگر اعلام می‌دارند در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام عزه) در کنار سایر اقشار ملت بزرگ ایران همچون سالهای گذشته در راهپیمایی بزرگ روز قدس حضور می‌یابند و با تمام توان از آرمان قدس که همان آزادسازی فلسطین عزیز حمایت خواهند کرد.
مدیریت هماهنگی هواداران دکتر فرهاد تجری